maandag 29 maart 2010

Zaterdag







Sylvia en Herman staan heel vroeg op om naar de beurs te gaan..... opbouwen van hun tafel.


Chantal en Bert en ik volgen later; de beurs gaat om 12 uur open.

We zijn er iets na twaalven omdat het heel druk was in het centrum van Arnhem; er was ook markt.


Dus we moesten iets verder weg parkeren.



Dit jaar is de beurs voor het eerst in de Eusebiuskerk i.p.v. in de Rijnhal.




De kerk is indrukwekkend !



Wat een entourage!


Ik zie heel bekenden en heb gezellige gesprekken met onbekenden.


Bert en ik gaan zelfs nog met een glazen lift omhoog de toren in.






Bovenop heb je een fantastisch uitzicht over Arnhem.









Jammer dat de toren in de steigers staat, daardoor is het zicht minder.







Ik koop hele leuke spulletjes op de beurs en om 17.00 uur vertrekken Bert en ik alvast naar "huis"om voor het eten te gaan zorgen; dan heb ik alles gezien en geen benen meer over.








Geen opmerkingen: