zaterdag 10 april 2010

Vrijdag

Het was mijn dag niet!

Eerst was mijn hond mij kwijt op de dijk.....

Ze was heeeeeel ver weg en liep me te zoeken denk ik.
Ik fluiten en roepen.
Ze was samen met Indy de andere kant op gelopen.
Indy was bij Nel (is de hond van haar zoon)
Nel fluiten en roepen.
Eindelijk kwam Vuka aangerend. Ze was helemaal buiten adem en dolgelukkig dat ze me weer zag.
Ja en toen kwam Indy ook maar terug.....op haar dooie akkertje.

's Middags ging ik werken, maar eerst even een kaart naar Luka brengen want die was jarig.
Op de fiets want het was prachtig weer.
In één van de straatjes was een mevrouw bezig haar auto uit te laden en ik dacht ik ga wel ff over de "stoep".
Wat ik niet gezien had was een betonnen randje langs een parkeervak.
Ik werd kompleet gelanceerd en kwam half over mijn stuur met een schuiver op de grond en tegen een schutting terecht.Ik geschrokken....mevrouw geschrokken....

Gevolg: geschaafde knie en wreef, kapotte broek. Verkreukelde kaart (sorry Luka, volgend jaar beter)
Ik terug naar huis waar Mandy geholpen heeft mijn wonden te verzorgen.......ohhhh dat deed zeer!!!
Niet werken dus!!
En niet naar de verjaardag van Frank 's avonds.....sorry Frank.

Geen opmerkingen: