zondag 18 juli 2010

Diergaarde Blijdorp










Vandaag eindelijk weer eens naar Diergaarde Blijdorp geweest, samen met Milena en Mandy.

Ik keek mijn ogen uit....wat is er veel veranderd !!


De grote vijver is er nog....
nu bevolkt door hordes schildpadden








nieuw krokodillen verblijf









nieuw giraffen verblijf





Afgelopen jaren hebben we andere dierentuinen bezocht.
Ouwerhands Dierenpark (Rhenen)
Gaia Park (Kerkrade)
Burger's Zoo (Arnhem)


Ik denk dat het al gauw een jaar of 5 / 6 geleden was dat ik in Blijdorp was.

Bert en ik waren nog wel een keer naar het Oceanium by night geweest van de personeelsvereniging. Maar toen hadden we niets van de rest van de dierentuin gezien.
Er was nu ook een vogelshow.......hartstikke leuk!
Het was gezellig druk in de dierentuin en het was natuurlijk ook erg warm.
Gelukkig zorgen de bomen voor de nodige verkoeling.....

Ik heb een selectie van de foto's op "mijn album" gezet.

Klik op deze link.....






5 opmerkingen:

Tineke zei

er zijn geweldige foto's bij Tine. Bedankt voot het meekijken!

Joke zei

Leuke foto,s Tine
gezellig zo met die meiden

Marian zei

Prachtige en leuke foto's heb ik gezien, dat was een heel leuk dagje uit voor jullie. Dank je wel voor de foto's

Dwaallicht zei

Leuk Tine, en vooral dat je ons laat meegenieten. Je dames zien er ook heel goed uit!

sylvia zei

Prachtige foto's Tine leuk zo'n meiden dagje.
Bedankt voor het delen van de foto's.