dinsdag 28 juni 2011

Maandag 27 juni

Eigenlijk best een leuke dag wat mij betreft.


Eerst Bert naar revalidatie gebracht.

Vuka mocht gelijk mee in de auto, maar die snapte er helemaal niks van.

Helemaal niet toen we een andere kant op gingen en niet naar de dijk.

Dierenarts? (hoop gepiep)

Nee......wat dan? (hijg hijg)

Bert uit de auto, nou toen wist ze het helemaal niet meer.

Pas toen we weer in de buurt van de dijk kwamen begon ze voorzichtig te kwispelen....

En als ik dan parkeer en de deur gaat open is ze helemaal door het dolle!!


Het was al heel warm (8.45 uur) dus het was niet zo verwonderlijk dat ze een sloot opzocht.....maar waarom moet dat dan een vieze stinksloot zijn?

We liepen met 5 dames en 9 honden dus een gezellig clupje.

Ruim een uur gelopen en ik heb genoten van de lol die mijn hond had.


Toen terug naar huis....bakkie koffie en Bert weer halen.



En 's avonds hebben we met z'n drietjes Bert,Mandy en ik) gebarbeknoeid.


En kijk M&M ....moeders mocht ook vlees omdraaien!







Geen opmerkingen: