zondag 24 juli 2011

Goes


Gisteren ben ik samen met mijn vriendin Marjo naar een poppenhuisbeursje in Goes geweest.

Even een daagje uit!


Eerst naar Marjo en na de koffie op naar Goes.


Ik hoefde niet te rijden en heb heerlijk om me heen gekeken.

Het werd een rondje Zeeland.


Rotterdam-richting Roosendaal- Goes en terug vanaf Goes naar Middelburg en over bruggen en dammen terug.


De beurs was klein, maar heel gezellig en best wel druk.




We hebben alles bekeken ; ook de winkeltjes eromheen (poppenhuiswinkeltje/museum - fluitenmaker - papierknipkunst - smid)

voor een volledig overzicht ga naar : http://www.ambachtscentrumgoes.nl/



Na een uurtje of twee zijn we naar buiten gegaan en naar het centrum van Goes gelopen .


Ook dat was heel leuk....wat winkeltjes bekeken en wat oude gebouwen bewonderd.

En toen terug richting ambachtscentrum.


Daar op een terrasje thee gedronken met een belgische wafel met aardbeien.....heel lekker.


Op de terugweg in de auto begon het te regenen, maar dat gaf niet want we zaten droog.


Ik heb 's avonds gezellig bij Marjo gegeten en ben daarna weer naar huis gegaan.

Een heel gezellige dag!


Voor alle foto's ga naar : www.mijnalbum.nl/Album=K38BIDJO

1 opmerking:

Marian zei

Mooie foto's, wat een prachtig zilver heb ik gezien.