zaterdag 15 december 2012

Maasvlakte

Het leek Bert wel wat om vandaag eens een kijkje te nemen op Maasvlakte 2 .
Dus.....hond in  auto getakeld en wij op weg.
Het eerste stuk is bekend terrein dus zonder stress lekker tuffen.

Daarna wordt het "middle of nowhere" en kan ik niet zo goed tegen auto's die ineens in mijn achteruitkijkspiegel opdoemen....ik raak daar een beetje gestressed van....kom op zeg....je mag daar maar 50 km /p.u. Volgens mij rijden ze daar dik boven de 100.....
Gelukkig komt er een bord strand. 
Dus ik geparkeerd .
Ik wilde Vuka voorzichtig uit de kofferbak halen, maar die sprong er uit en ging er gelijk vandoor.....ZAND>>>RENNEN !!!

Om op het strand te komen moesten we een hoge trap op en ook weer af....dat was op het laatste stuk wat moeizaam voor onze bejaarde hond....maar eenmaal op het strand ging ze helemaal los!..........




Het was een beetje jammer dat het ging regenen, maar misschien maar goed want we moeten ook weer terug over die trap.







Daarna nog een stuk verder gereden..... 
Nu is er niks....ben benieuwd hoe het over een paar jaar is....








































Terug.
Het is inmiddels al ruim na lunchtijd.....en we hebben trek.
Maar waar ga je heen als je een hond bij je hebt op een zaterdagmiddag....nou McDonalds dan maar.
Vuka duikt bij binnenkomst gelijk onder een tafel en gaat liggen dus wij kunnen op ons gemak wat eten.
Helemaal goed!!
Daagje uit!

Geen opmerkingen: