zondag 28 september 2014

Memory Lane

Vanmiddag zijn Bert en ik in het verleden gedoken!

We zijn naar Oostvoorne gereden en hebben over de camping gereden waar we zo'n 20 jaar geleden een sta-caravan hadden.

Doordat er nog wat gebouwtjes zijn blijven staan konden we aardig bepalen waar ooit onze caravan stond.
Het lijkt er niet meer op !

We zijn doorgereden naar de Kogeloven (een restaurantje waar we vroeger regelmatig kwamen) en hebben daar de auto geparkeerd.


Toen naar het Stenen Baak gelopen.





Ik begon al ernstig aan mezelf te twijfelen....




er is een houten vestingwerk/ wal omheen gemaakt en die kon ik me niet herinneren.











Gelukkig klopte dat....dat is zo'n 15 jaar geleden gemaakt.
We hadden een leuk gesprek met iemand die bij Het Stenen Baak zat ....je kon de toren op!

Nog nooit gedaan....dus....

Geweldig uitzicht!














Toen naar de Kogeloven om wat te drinken en te eten.....
Lekker buiten gezeten want het was echt schitterend weer!





Bert had een broodje bal en ik een carpaccio-salade.
Allebei een biertje!
 Helemaal goed!







Toen via de Groene Kruisweg richting Hoogvliet.
Maar eerst nog even door Zwartewaal gereden naar de Shell-jachthaven waar we jaren geleden met de boot lagen.
Niks veranderd....snel weer weg. Nee, dat missen we niet!

Hoogvliet.
Bert heeft daar als kind gewoond en we hebben door de wijk waar hij opgroeide gereden.
Er is veel veranderd.
Het eerste huis waar hij woonde is weg, maar het huis daarna staat er nog....tweede huis van de hoek....verrek....is nu derde huis van de hoek want er is een kompleet huis naast gebouwd.
Beetje jammer dat ik er niet meer aan gedacht heb om foto's te maken....misschien een andere keer....

En toen weer naar huis.
Hele leuke middag gehad!








1 opmerking:

Marian zei

Geweldig zo'n herinneringsdagje, eten ziet er ook goed uit. Jullie hebben wel genoten van het weer, het leek wel zomer, zo warm.