zondag 19 mei 2013

Urk (en Lelystad)

Gisteren ben ik een daagje op stap geweest naar (en met) een vriendin in Lelystad.


Om 10 uur was ik in Lelystad en na een heerlijke kop koffie zijn we doorgetufd naar Urk.
Daar was Urkerdag (heel veel mensen lopen dan in klederdracht).....




Wij hebben daar een vriendin met een poppenhuiswinkel en die was blij verrast ons te zien.
We werden onthaald met koffie en taart.
Waarna we een rondje Urk hebben gedaan.
















Het bleef gelukkig droog maar het was niet warm.



Tussen de Urkers een visje gegeten en toen terug naar Lelystad.




Nog even een kringloopwinkel bezocht en toen naar het huis van mijn vriendin waarna we de rest van de middag keuvelend hebben doorgebracht.

Haar man kookte een heerlijke maaltijd voor ons en na de koffie ben ik weer richting huis gereden (het is toch nog 1,5 uur rijden)

We hebben een heerlijke dag gehad, mijn vriendin en ik, en dit gaan we zeker vaker doen !








2 opmerkingen:

Marian zei

Gezellig zo'n dagje uit, lijkt me ook voor herhaling vatbaar.Leuke foto's.

Tineke zei

De foto,s zijn mooi geworden