maandag 24 november 2014

Meiden-weekend


Afgelopen zaterdag heb ik Marijke opgehaald en zijn we samen op reis gegaan naar Tineke om met elkaar leuke dingen te doen.

Eerst koffie en toen door naar Urk naar het
 poppenhuiswinkeltje van Co (De Kesse)

Beetje jammer dat ik vergeten heb foto's te maken ........


En toen zijn we met z'n
 drieën gaan knutselen.
We hebben getracht van
koud-porcelein een serviesje te maken.
















We zijn bij Tineke blijven slapen en hebben de andere dag een poging gewaagd om het servies te beschilderen.........

En 's middags zijn Marijke en ik weer huiswaarts gegaan.
Ik hoef denk ik niet te zeggen dat het een enorm geslaagd weekend was!
We hebben het heel leuk gehad!

Tineke en Rein bedankt voor de heerlijke maaltijd(en) en de gezelligheid!

Geen opmerkingen: