maandag 10 november 2014

Update

Afgelopen week heb ik het heel druk gehad waardoor ik niet aan schrijven en foto's uitzoeken toekwam.



De crematie van mijn vriendin Elly,










 verjaardagen,bezoek aan de tandarts en niet te vergeten de dierenarts :).


Moppie groeit als kool en is soms erg ondeugend.
We weten wel dat we weer een kat in huis hebben maar genieten met volle teugen



Ook Milena kwam even kennismaken. Moppie vindt alles best..... 

Ik ben ook nog een dag naar mijn vriendin Marjo geweest 
en we hebben heerlijk 2 uur in de polder gewandeld
met Iota, en Tamara met Kane.










's Middags hebben Mar en ik Spijkenisse onveilig gemaakt...... super-gezellig gewinkeld ;) 















Afgelopen vrijdag kwam Mario met zijn vriendin Nicoleta.
Oma kwam ook en we hebben gezellig met z'n allen gegourmet.


Mario en Nicoleta bleven slapen zodat we zaterdag alle tijd hadden om Rotterdam in te gaan.

Allereerst de Markthal.




We hadden de auto in de parkeergarage eronder geparkeerd.
Het was enorm druk maar dat maakte niet uit; we hoefden niets te kopen.



















Het was prachtig weer dus zijn we richting Willemsbrug gelopen en toen naar het Havenmuseum (buitenmuseum).



Via de koopgoot terug naar Blaak want ook de 
kubuswoningen wilde Nicoleta gezien hebben.

Toen weer richting huis (via een omweg want ik belandde in de Maastunnel, hahaha)



Een heel geslaagde dag!
Nicoleta vertrok gisteren weer naar Roemeniƫ .





Geen opmerkingen: