zaterdag 22 augustus 2015

al weer een week verder

De tijd vliegt.....ook als je niks doet, hahaha.

Mario heeft inmiddels het ziekenhuis verlaten en is weer op zijn berg, helemaal blij.

De zomer is weer terug in Nederland en dat kun je heel goed zien in de tuin....een oerwoud is er niks bij.
Jammer maar ik heb toch echt de energie niet om er veel aan te doen.
Ik heb me wel voorgenomen om volgend jaar geen plantjes meer in potjes te doen, maar zoveel mogelijk gewoon in de volle grond.
Elk jaar in het voorjaar ben ik heel enthousiast maar tot nu toe loopt elk jaar anders dan gepland en kan ik het gewoon niet bijhouden; dat moet dus anders.

Maar......de tomaten doen het goed, hahaha.

Milena was hier van de week en die heeft wat foto's voor me gemaakt.

tomaten


 
en bramen
en heel veel druiven



Geen opmerkingen: