maandag 10 augustus 2015

we zijn een paar dagen verder

Ik ben best wel moe geweest na de dierentuin en werd ook nog verkouden /allergie? 
Ik denk het laatste want het was ook ineens weer over. :-)
Ik ben maar niet in de polder gaan lopen met mijn vriendinnen....je kunt het overdrijven.

Waar ik nu heel erg van baal is dat ik niet mag vliegen/lange autoreizen maken want anders hadden we nu in Roemenië gezeten.

Mario heeft namelijk een ongeluk gehad en ligt met 2e graads brandwonden in het ziekenhuis.
Nicoleta is afgelopen weekend met de nachttrein op en neer gereisd, de lieverd, (een reis van 12 uur) om zoveel mogelijk spullen voor hem te regelen en hem te verzorgen want dat gaat daar anders dan hier.

Wondverzorging, lakens en eten doet het ziekenhuis de rest zoals handdoeken niet....
Volgend weekend gaat ze weer ; ze is nu aan het werk.
Tegen die tijd zal Mario wel een baard hebben....

Wat ben ik blij met telefoon en internet! We hebben de hele dag door kontakt.
Mario moet waarschijnlijk 3 weken in het ziekenhuis blijven.

En wij rommelen hier verder.

Gisteren ging ik het kikkerzwembad verschonen want daarin krioelde het van de muggenlarven.
Dus ik haalde de bak van zijn plek om hem een stukje verder leeg te gooien.
Waar de bak gestaan had zat iets raars op de grond.



Niet te geloven!
Salamandertjes!
Wat leuk!
De bak voorzichtig teruggezet en weer gevuld.
Een half uurtje later zaten de kikker er al weer in.
Soms tel ik er wel 6, hahaha.

Geen opmerkingen: