dinsdag 29 september 2015

Daar ben ik weer

We waren een paar dagen met vrienden naar Stroombroek.

En dus ook naar Palestra.
Ik heb de infrarood sauna en de zoutsauna uitgeprobeerd, maar die konden me toch niet zo bekoren. Het Turkse stoombad ging beter.
Maar ik heb me prima vermaakt in het warm waterbad en op een bank of stoel...lekker lezen.




Met de auto naar het bos en dan daar een klein stukje wandelen.
Het is er nogal heuvelachtig en dus voor mij erg vermoeiend.


We hebben een leuke streekmarkt bezocht.

En samen geknutseld.



Vandaag met spoed druiven geplukt want er wordt een nieuwe schutting geplaatst en daar groeide de druif doorheen dus die moest los (en ligt nu grotendeels op de grond)


 



3 opmerkingen:

Marian zei

Mooie foto's , mooie omgeving. Lekker veel druiven en ja, als je een nieuwe schutting wilt hebben, zit er even wat werk aan. Maar nog je krijgt er wel wat voor terug. En dan kan je druif weer op z'n vertrouwde plekje hangen en jullie genieten van de nieuwe schutting.

Astrid zei

Heerlijk een weekje bijgetankt dus, en ja meis geduld is een schone zaak...... maar je lijf trekt wel aan de noodrem!
Misschien een uurtje druiventrappen????

Tineke zei

Mooie foto,s. Heerlijk zo,n weekje in de natuur