zondag 20 september 2015

wat zal ik zeggen

Het gaat heel langzaam voor uit, maar het gaat me te langzaam.
Ik wil gewoon weer meedoen.

Dat heb ik gisteren geprobeerd.
Ik had me voordat ik ziek werd ingeschreven voor een workshop poppenhuis-speeddaten.
Dus ik daar gisteren vol goede moed heen, samen met vriendin Marjo die me op kwam halen.
Het was in het centrum van Vlaardingen bij Kade 40..... onder vlaardingers bekend als het oude postkantoor.

Het was heel gezellig en leerzaam.
Alleen kon ik het toch niet tot het eind volhouden.
Ik heb 2 van de 3 workshops meegedaan en toen heeft Bert me opgehaald zodat Marjo wel verder kon.

En ik heb me thuis op de bank geïnstalleerd. Mandy had alles om me heen klaar gezet en na een 2 uurtjes ging het weer.

Vandaag merk ik wel dat ik heel rustig aan moet doen, maar het is toch beter dan eerst.

Geen opmerkingen: