dinsdag 2 februari 2010

dinsdag

Wat een troosteloze dag vandaag.....regen regen en nog eens regen.....

Ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en geknutseld.
En aan mijn computerverslaving toegegeven. Ik speel een spelletje op Facebook.
Dan moet je zelf een restaurant runnen....erg verslavend.....

Vanavond ga ik voor het eerst sinds weken weer naar BodyBalance want het is (hier) nu niet glad buiten.


Dat was dus erg enthousiast gesteld.
Eenmaal bij de sportschool aangekomen bleek dat de lerares er niet was.
Er was wel voor vervanging gezorgd maar nu werd het een Pilatus les.....en als ik ergens een hekel aan heb....
Gelukkig denkt mijn vriendin Elly (waar ik samen mee sport) er net zo over.
En bij de sportschool weten ze het ook....om ons te troosten kregen we allebei een kop koffie.
Daarna terug naar huis.
We hebben afgesproken om dan morgenochtend maar samen te gaan lopen.....Vuka mee.....
(tenzij het regent of glad is).

Geen opmerkingen: