woensdag 3 februari 2010

woensdag

Vanochtend belde Elly om te zeggen dat ze niet ging lopen.


Vuka moet toch haar wandelingetje hebben dus ik heb de stoute (lees:sportschoenen) aangetrokken en ben naar de polder gegaan.
In eerste instantie had ik er geen erg in, maar de fietspaden daar waren spekglad.
Dus snel daaraf gegaan en via hondenuitlaatwandelweggetjes kriskras door de polder en langs de Vaart terug.

Het was zalig weer en Vuka had het ook helemaal naar haar zin.


Daarna moest ik naar de tandarts; die ging een kroon plaatsen.
Dus verdoving......
Zit je weer een paar uur met een gevoelloze bovenlip......


Om de tijd een beetje te doden heb ik de babywinkel weer ingericht (1:12).

Er moet nog wel het één en ander bij......


Ik denk dat ik hem maar een poosje beneden laat staan.

Geen opmerkingen: