zaterdag 20 februari 2010

Zaterdag

Deze dag is omgevlogen.

Hij begon vanochtend om 8 uur toen Macho mij kwam vertellen dat het licht was buiten en dat hij heel graag zijn ommetje wilde gaan maken; maar eerst wat eten.
Luid spinnend en mauwend bij mij op bed......
Oh dacht Bo....dat is gezellig...... ik ook ! Gelukkig niet op bed.
Bo werd opzij geduwd door Vuka die vond dat zij dan ook wel het vrouwtje goedemorgen kon zeggen.
Kortom.....ik was wakker, hahahaha!

Dus er uit en het beestenspul verzorgd.
Later lekker zelf onder de douche en daarna Mandy weggebracht naar een Gothic-beurs in Rijswijk. Met de auto gaat een stuk sneller dan met het OV.
Ze had daar met een groepje afgesproken en kwam later wel met het OV terug.

Daarna thuis huishoudelijk bezig geweest en op zoek naar stenen voor mijn vlooienmarktproject.
Gevonden.
Halve kast voor veranderd.... gelijk wat poppenhuiskijkdingetjes in mijn grote poppenhuis gezet.

Van knutselen is niets gekomen, want vanavond heb ik samen met Mandy een Harry Potter film zitten kijken. (Bert heeft middagdienst en komt zometeen thuis (het is nu bijna half elf)

Geen opmerkingen: