zondag 20 maart 2011

Overzicht Schiedam - Thuis

Schiedam, 15 maart 2011



Bert ligt al weer op een andere kamer.331 chirurgie.


Hij heeft vanmiddag/vanavond bezoek gehad van :Mandy en Niki, mijn ouders en Frank.Hij is nu wel erg moe.


Niet zo gek natuurlijk als je eerst een autorit van bijna 3 uur achter de rug hebt, dan zelf door het ziekenhuis gaat wandelen (o.a. een ijsje eten met Mandy en Niki) en heen en weer hobbelt.


Hij heeft twee weken op bed gelegen en twee operaties gehad.Was eigenlijk pas eergisteren voor het eerst even op....... in een rolstoel.



Woensdag 16 maart


Zo....ik ben weer thuis.Het was een lange rit, maar alles verliep voorspoedig.


Ik ging om 11 uur weg en was om 13.20 uur hier.Even wat spullen opruimen en dan naar het ziekenhuis.


Bert vertelde vanochtend door de telefoon dat het nog wel een paar dagen kan duren, want ze moeten nog een drain verwijderen. ????


Ik denk dat er nog wel een aanpassing op mijn blog komt, want alles is niet helemaal duidelijk.Zo sprak de chirurg ineens toch weer over een gebroken sleutelbeen van de week....... en heeft Bert het over 17 gebroken ribben.Ach....veel maakt het niet uit....als hij maar snel beter wordt!!


woensdagavond


Vanmiddag ben ik samen met Milena naar het ziekenhuis gegaan.

Bert's moeder was er ook.

Het was heel gezellig......ze hadden trouwens die drain al verwijderd.


Ik had de laptop meegenomen zodat Bert ook de foto's van zijn fiets kon zien.Er kwam nog een dokter en die vertelde dat hij morgen met een transfer-verpleegkundige ging overleggen wanneer Bert naar huis kan.
Bert wilde natuurlijk het liefst gelijk mee.....In ieder geval hoopt hij voor het week-end thuis te zijn.


Donderdag
Bert belde vanochtend dat ie dacht dat ie wel naar huis kon.


Maar ik vind dat er dan toch eerst thuishulp geregeld moet zijn; ik kan zijn wonden niet verzorgen!Dus daar wachten we eerst op.......


Donderdagmiddag


Nou.... als de dokter er morgen mee instemt mag Bert naar huis.....


Hulp wordt geregeld en Bert is helemaal blij.


Ik ga er van uit dat de dokter wel weet wat ie doet......ik vind het erg snel, maar zij zeggen : "we kunnen hier eigenlijk niets voor hem doen.....hij moet nu gewoon opknappen en verder genezen."


Milena en Manuel zijn vanmiddag op bezoek geweest..... en ik natuurlijk.


En 's avonds kwamen Johan en Jolanda ook nog.Dat vond Bert ook erg leuk!



Vrijdag 18 maart


Bert mag zondag naar huis.


Ze willen eerst de medicijnen afbouwen en dan kijken hoe het gaat.


Ik wacht het af......is voor mij ook wel even prettiger ; ik merk nu pas hoe moe ik ben.


vrijdagmiddag


Mandy en ik zijn een poosje bij Bert geweest voordat Mandy ging werken.Het was gezellig.Bert liep mee naar beneden om ons uit te zwaaien.



Zaterdag 19 maart


Bert belde..... het gaat wel goed met hem.....hij kan niet wachten tot morgen.


Vandaag is Open Dag in de Zorg..... het schijnt vrij druk te zijn in het ziekenhuis.Aan het eind van de middag ga ik wel op bezoek!


Ik zal zijn fietshelm meenemen dan kan hij zien wat een geluk hij heeft gehad....daar zitten de nodige deuken in en krassen op.


Het is prachtig weer buiten.....ik ga dadelijk eerst maar eens een lekkere wandeling met de hond maken.

zaterdagmiddag

Ik was met Vuka in de polder aan het wandelen toen Bert belde dat hij vanmiddag naar huis mag.


Dus die ga ik zo ophalen!

Zaterdag na thuiskomst

werd Bert verwelkomt door buren en

kwam Harry even kijken hoe het met hem is.


Geen opmerkingen: