zondag 24 april 2011

Maandag 18 t/m Zondag 24 april

Maandag 18 april



Het blijft spannend.
Er is nog niet gespoeld.....ze gaan de foto's nog eens bekijken.Als het enigzins mogelijk is proberen ze het voor elkaar te krijgen dat Bert woensdag mee kan naar het stadhuis.......


Ik heb de dokter zelf gesproken.
Ze hopen dat de foto's morgen zo goed zijn dat Bert van die drain af kan.Dan mag hij woensdag even weg...... mee naar het stadhuis.



Dinsdag 19 april


Dit wordt een hele spannende dag......Voorlopig is er nog niks bekend.....eerst moeten er foto's gemaakt worden.Wat ik wel kan melden is dat wij (zoals jullie vast wel zullen begrijpen) onze verjaardagen niet vieren.Als Bert weer thuis is zijn jullie van harte welkom (niet allemaal tegelijk, hahaha)



Bert belde net....

De drain gaat er vanmiddag uit en dus kan hij dan morgen mee naar het Stadhuis.


Wat een opluchting!!Allemaal heel erg bedankt voor het duimen!!!


Morgenochtend om 8 uur maken ze eerst nog een foto van zijn longen ........ja, ze nemen geen risico!En als die goed is mag hij mee.
Ik heb gezegd dat ik er 8.15 uur ben......
Terwijl ik er was is de drain verwijderd en ook de infuusnaald is er uit.Bert is helemaal opgelucht dat ie nu van zijn bed af kan.



Woensdag 20 april





Ja hoor, ze zijn vanochtend getrouwd en Bert was er bij!




Donderdag 21 april


Het was een hele rare dag vandaag.

Het is mijn verjaardag, maar zo voelde het helemaal niet.


Gelukkig is het ook de verjaardag van mijn lieve schoonmoeder, die vandaag 80 jaar werd en dat hebben we gezellig gevierd.

En daar kreeg ik ook kadootjes :-)En telefoontjes, sms-jes en mailtjes.

En de post bracht kaarten en 2 lieve vriendinnen brachten bloemen......dus ik ben niet vergeten.


Bert was vanochtend de eerste die me feliciteerde en dat was heel fijn, ook al was het via de telefoon.


Ik ben vanmiddag bij hem geweest en we zijn zelfs even buiten in het zonnetje gaan zitten.

Als alles goed blijft gaan mag hij misschien zaterdag naar huis.




Vrijdag


Zo....weer een verjaardag.
Mijn vader is vandaag jarig.Dus daar ben ik vanochtend geweest en vanmiddag weer naar Bert.
Die wachtte mij al op voor het ziekenhuis.Hij heeft goed nieuws: hij mag morgen naar huis!


Dat hebben we gevierd met een ijsje!!
Morgenochtend haal ik hem op.


Zaterdag 23 april





Bert is weer thuis !
Vanochtend heb ik Bert weer opgehaald uit het ziekenhuis.



Hij is weer thuis !


Zoals jullie misschien we begrijpen heb ik het vriendelijke verzoek om dit week-end niet op visite te komen!
Bert is erg moe en ik heb ook wel eens betere dagen gehad.

Het lijkt ons heerlijk om eens even rustig bij te komen.




Zondag 24 april





Vrolijk Pasen !
En weer een stralende, zonnige dag in april!



Ik heb heerlijk geslapen, tot half acht.....uitslapen dus, hahaha.
Bert is veel wakker geweest, "maar dat geeft niet" zegt hij "want het was in mijn eigen bed!"
Ik ga zo met Vuka even lekker in de polder wandelen en de rest van de dag hoeven we niks!

Geen opmerkingen: