maandag 11 april 2011

Maandag 4 t/m Zondag 10 april

Maandag 4 april. -Fysiotherapeut


Vandaag is Bert naar de fysiotherapeut gegaan. Hij heeft wat oefeningetjes opgekregen die hij voorzichtig mag gaan doen. Vrijdag terug......


Woensdag 6 april

Het gaat niet helemaal lekker......


Bert heeft er nu ook nog koorts bij gekregen. Dokter is geweest en hij krijgt nu antibiotica. Dat moet snel gaan helpen.

Duimen maar want anders wordt het weer ziekenhuis......


Donderdag 7 april


:( Koorts is nog hoger geworden.

Nou staat er wel in de bijsluiter dat dat normaal is, maar dit is maar niks..... 40.1 vanochtend. Straks toch maar weer huisarts bellen.


Vrijdag 8 april


De koorts is iets gezakt, maar Bert voelt zich nog goed beroerd.

Met een beetje geluk gaat het komende dagen beter door de medicijnen.

De dokter komt straks ook nog even langs.....thuiszorg is al geweest.


vrijdagmiddag

De dokter is geweest......longontsteking!

Als ik het aankan mag Bert thuis blijven, anders wordt het ziekenhuis.

Nou, dat kan ik nog wel aan hoor!!

We denken wel dat de medicijnen al aanslaan omdat Bert zich ook iets beter voelt dan gisteren en de koorts iets gezakt is.


Zaterdag 9 april

Zo.....Bert heeft gedouched en ligt nu uitgeput in bed.

Kan ik mooi even schrijven.

Door de grote hoeveelheid paracetamol is de koorts eindelijk iets minder. Hij heeft voorzichtig het idee dat het iets beter gaat. Hij heeft wel redelijk geslapen.


Zondag 10 april


Nu hoop ik toch maar dat vandaag eindelijk een vooruitgang komt waaruit blijkt dat de medicijnen aanslaan.

Bert voelt zich belabberd, maar de koorts blijft nu onder de 39 graden.


zondagmiddag


Koorts loopt toch weer op dus ik heb de Huisartsenpost gebeld.

Er komt dadelijk een dokter langs.


zondagmiddag

Dokter is geweest.


Nog een antibioticum erbij en morgen kontakt opnemen met de huisarts.


Mocht ik vanavond vinden dat het weer minder wordt dan gelijk bellen!

Geen opmerkingen: